Ana sayfa > Doktorlarımız > Dr. Özgür Öztürk

Dr. Özgür Öztürk

Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi Uzmanı

1983 yılı İstanbul doğumludur.

İlk öğrenimini Osmaniye Atatürk İlkokulunda, orta öğrenimini sırasıyla Osmaniye Anadolu Lisesi ve Erzurum Fen Lisesinde okudu.

Üniversite eğitimine 2002 yılında Çukurova Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesine başladı. 2003 yılında İstanbul Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesine yatay geçiş yaptı. 5 yıllık eğitimin sonunda 2007 yılında diş hekimi unvanını aldı ve aynı yıl yapılan doktora sınavında başarılı olarak İstanbul Üniversitesi Ağız, Diş, Çene Hastalıkları ve Cerrahisi Anabilim Dalı, Ağız Diş Çene Hastalıkları Bilim Dalında doktora eğitimine başladı.

Doktora/ Uzmanlık eğitimi boyunca ve sonrasında çok sayıda ulusal ve uluslararası kongrede katılımcı oldu, bilimsel makaleler ve posterler yayınladı. 2011 yılında Finlandiya Oulu Üniversitesi Oral ve Maksillofasial Cerrahi ABD’ da Doku mühendisliği, nadir görülen Odontojenik enfeksiyonlar ve Distraksiyon Osteogenezi konularında eğitim almıştır.

2011 yılı sonunda Doktora eğitimini tamamladı ve Ağız Diş Çene Hastalıkları ve Cerrahisi uzmanı oldu. Doktora eğitiminin ardından 2012 yılında Tatvan Askeri Hastanesinde 1 yıl süreyle, Çene cerrahisi uzmanı olarak vatani görevini yaptı.

2020 yılında Gelişim Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi’nde öğretim görevlisi olarak akademik kariyerine devam etmektedir.

Dr. Öztürk’ ün mesleki ilgi alanı oral implantolojidir. İmplant ( vidalı diş) konusunda 10 yılın üzerinde mesleki tecrübeye sahiptir ve pratik uygulamaları ve hasta takiplerinin tamamını yalnızca İmplant Akademi Ağız Diş Sağlığı Kliniklerinde yürütmektedir.

Evli ve bir kız çocuğu babasıdır. Yüzme ve snowboard spor branşlarını aktif olarak yapıyor.